Fontos!

Kérlek ne reklámozd az oldalt!
Csak saját részedre vidd el a linket, ne oszd meg.
Jó szórakozást. Várlak vissza.

2014. december 10., szerda

A bolond egy napja.

Imádtam ezt a filmet.
Aki tud magán nevetni nagyon jót szórakozik.
Filmszatíra, de fel lehet ismerni a saját szokásainkat, főleg aki idősebb ragaszkodik a bogaraihoz.
Tartalom: Adam Miauczynski, lengyeltanár egy középiskolában, kevesebb mint 800 zloty a fizetése, elvált, tinédzser fiát felesége neveli. Frusztrált értelmiségi - így írhatnánk le hősünket, akinek egy napját követi a kamera. Felkel, fogat mos, gatyát igazít, dolgozik, edz, ész-, erő- fokozó pirulákat szed, megveszi amit hirdetnek, sétál, hazamegy, vacsora ki a hűtőből, tévé előtt befalás, hangos szózat a szejm politikája miatt, mosdás, kezek a paplan alatt, majd fáradt ernyedés... Egyik nap sincs kedve felkelni, nincs kedve emberekkel megmérkőzni, nincs kedve az emberiséghez tartozni. Álmodni szeretne, Elláról, első szerelméről, a tengerről, arról, hogy nem vele történik mindez. Aztán egy nap elutazik a tengerhez...
-Elzártam a csapokat?
 De elzártam alul is?
 Lehet, hogy elfelejtettem?
 1 2 3 4 5 6 7 eddig kell számolni.
 Most indulok!
 A kurva annyát, nem csókoltam meg a Jézuskát indulás előtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése